اهلا وسهلا بك يا في منتدى مزيكا للابد ///// آخر عضو مسجل فى المنتدى http://mazika4ever.lolbb.com/u9574 فمرحباً به.


ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

شاطر
avatar
madamelo
مشرف عام
مشرف عام

ذكر
المشاركات : 6528
العمر : 28
موقع سكنك : any where
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
الأوسمة :
وسام 1 :
وسام 3 :
تاريخ التسجيل : 15/12/2008
نقاط التميز : 10261
السٌّمعَة : 3

ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف madamelo في الخميس أبريل 29, 2010 4:06 pm





صباحكم
مُعطر بنفحات أرواحكم الطيبة
وكما اعتدنادائماً فـ اللقاء يتجدد
لـِ نُجدد
معه عهود الوفاء لمن هم أوفياء لهذاالصرح

في مراكب اللقاء سنجلسُ اليوم معاً
سنُجدف لـ نرحل إلىالأعماق
لـ عالم تنيرُ دروبه المشاعر
الصادقة
إبحاراً

بين سؤال وجواب




ضيفتنا اليوم

طيف يتلألأ ضياءُه فى سماء آلمنتـدى
أسعدتنا وأبهجتنا
بـٍ روحها لتكون شعلة من
النشاط والحيوية بيننا

تنثرُ نَسمات صافيةمعطرة تعبق
من
روحها الممتلئة
طيباً وطُهراً

يسكب الحرف بـ رحيق الجمال
لتسقينا شهده بـ
روح توشحت البياض ..


ضيفتنا اليوم

هـي صـديقتنـأإ قـبل آن تكون مشرفتنا الغاليه
هي نجمه تضيء سماء المنتدى
انها كالفراشه التـي تطير حول صديقاتها
لكي تكون معهم
وتساندهم وتجعل النور دربهم



رحبـؤ مـعي بالمشرفه ..




باربي















سـنمدُ
جسور الزمالة الوجدانية

والالتقاء الروحي في رحابك
لذا شاركونا الاحتفاء بـ وجودها تحت الأضواء










أتمنى ڵڪم جلسه ممتعـــاً
أشۉفڪم
ع خير

βē

[size=12]


عدل سابقا من قبل madamelo في الأربعاء مايو 12, 2010 2:18 pm عدل 2 مرات


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·








!!!! I am back !!!!

avatar
madamelo
مشرف عام
مشرف عام

ذكر
المشاركات : 6528
العمر : 28
موقع سكنك : any where
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
الأوسمة :
وسام 1 :
وسام 3 :
تاريخ التسجيل : 15/12/2008
نقاط التميز : 10261
السٌّمعَة : 3

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف madamelo في الخميس أبريل 29, 2010 4:16 pm

طبعا دي اسئله تقليديه

1)ايه رايك
في المنتدي اداره واعضاء ومجهود



2) امنح هذه
الالقـآب لمن يستنحقهــآ من اعضـآء المنتدى




امير المنتدى
سيد المنتدى الاول
برنسيسه
المنتدي

روح المنتدى المرحه
شـآعر المنتدى


3. ما هو رايك فيه انا ؟؟


4.ماهي افضل لحضه عيشتها .؟.؟

5.مسقط راسك؟؟

6.ما هي الاشياء المفضله لديك
ياريت لو 3حاجات.,؟.؟


7.ماهي افضل شخصيه في المنتدى.؟.؟

8.ماهو انشط
عضو رايته في المنتدى.؟.؟


9.واخر اسمك ثلاثي؟؟؟


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·








!!!! I am back !!!!

avatar
سندباد
نائب المدير
نائب المدير

ذكر
المشاركات : 3097
العمر : 35
موقع سكنك : المنصوره
وطيفتك : طبيب اسنان
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
الأوسمة :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/01/2007
نقاط التميز : 6556
السٌّمعَة : 9

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف سندباد في الخميس أبريل 29, 2010 4:39 pm

مهتمه بالكره ياباربى ولا لاه ؟؟؟
بتابعى الاخبار ؟؟ ولا مشغوله عن متابعتها ؟؟

ماهو افضل قسم تفضليه بالمنتدى ؟؟


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·






avatar
باربى
مشرفة الصور
مشرفة  الصور

انثى
المشاركات : 5690
العمر : 23
موقع سكنك : القاهرة
وطيفتك : طالبة
العمل او الترفيه : طالبة
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
نقاط التميز : 8854
السٌّمعَة : 3

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف باربى في الخميس أبريل 29, 2010 7:22 pm

اولا ميرسي جدا يا ميدو على كلامك الجميل
وميرسي لكل الاعضاء الحلوين اللى اختارونى النهاردة عشان اكون على كرسى الاعتراف
طبعا دي اسئله تقليديه

1)ايه رايك
في المنتدي اداره واعضاء ومجهود

منتدى بجد ما شاء الله رائع جدا انا اصلا دلوقتى مش بدخل اى منتدى تانى غيره بجد
والاعضاء بجد اجمل ناس قابلتهم فى حياتى
وبالنسبة للمجهود طبعا فيه ناس كتير فى المنتدى ما شاء الله مجهودهم رائع وبتمنى لهم التقدم وللمنتدى كمان

2) امنح هذه
الالقـآب لمن يستنحقهــآ من اعضـآء المنتدى




امير المنتدى ميدو
سيد المنتدى الاول اسلام
برنسيسه
المنتدي كتكوتة
روح المنتدى المرحه سمسمة
شـآعر المنتدى
مروة
3. ما هو رايك فيه انا ؟؟

طبعا انت انسان جميل جدا جدا وبجد انا مش بعرف اجامل دى حقيقة وعمرى بجد ما قابلت زى شخصيتك فى حياتى
4.ماهي افضل لحضه عيشتها .؟.؟

اكيد في لحظات كتير كانت جميلة وعيشتها فى حياتى بس اجمل لحظات ونفسى انى اعيشها على طول لحظة لما بكون وسط اصدقائى فى المدرسة بجد الايام دى مش هتتعوض
5.مسقط راسك؟؟
القاهرة
6.ما هي الاشياء المفضله لديك
ياريت لو 3حاجات.,؟.؟

اكيد حاجات كتير
1- الالعاب بعشقها بجد
2- اخرج مع اصدقائى
3- السفر
7.ماهي افضل شخصيه في المنتدى.؟.؟

كلهم بجد بموت فيهم
8.ماهو انشط
عضو رايته في المنتدى.؟.؟
اعتقد كتكوتة بس كلهم ما شاء الله مجتهدين
9.واخر اسمك ثلاثي؟؟؟
نورهان محسن محمد


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·



avatar
باربى
مشرفة الصور
مشرفة  الصور

انثى
المشاركات : 5690
العمر : 23
موقع سكنك : القاهرة
وطيفتك : طالبة
العمل او الترفيه : طالبة
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
نقاط التميز : 8854
السٌّمعَة : 3

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف باربى في الخميس أبريل 29, 2010 7:27 pm

مهتمه بالكره ياباربى ولا لاه ؟؟؟
جدا ده لو يوم كان فيه ماتش ومش تابعته بكون زعلانة جدا
بتابعى الاخبار ؟؟ ولا مشغوله عن متابعتها ؟؟
انا بتابع بس مش دايما ومش بحب اوى انى اتابعها او لما اختى بتشوفها بتقول لى بعد كده الملخص

ههههههههههههه
ماهو افضل قسم تفضليه بالمنتدى ؟؟

كل الاقسام
بس انا بحب جدا اللعب واعتقد قسم الالعاب اكتر حاجة بحبها


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·



avatar
aosamy
مشرفة المنوعات الاسلامية
مشرفة المنوعات الاسلامية

انثى
المشاركات : 4266
العمر : 24
موقع سكنك : السادس من اكتوبر
وطيفتك : طالبه
العمل او الترفيه : تشجيع المواهب
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
الأوسمة :
وسام 1 :
وسام 2 :
تاريخ التسجيل : 27/06/2009
نقاط التميز : 7892
السٌّمعَة : 1

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف aosamy في الخميس أبريل 29, 2010 7:33 pm

نورا حبيبت قلبى من جوه اعماقه و الله
كان نفسى انا اسالك اول واحده حتى قبل ميدو بس يلا مش مهم
ربنا يوفقك بقى فى اجاباتك
يلا استعدى سنذهب الى قائمه الاسئله
هتلاقى اسئلتى بلسم عليكى انا متاكده
ههههههههههههه
1 - نفسك فى ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2 - من أقرب الأشخاص إلى قلبك ؟؟


3 - هقولك شويه ناس من حبيبنا تقوليلى رايك فيهم يا جميل اوك
دكتور رامى
دكتور محمد .. سندباد
ميدو
كتكوته
ايمى
ايوى
شوشو و منه طبعا ههههههههههههه
اسلام الحبشى
زيزو اهلاوى
حسام حازم
و فى الاخير انا . ممكن
ههههههههههههههه
4 - ماهي نقطة ضعفك ؟

5 -شخص خانك ولجاء اليكى للمساعده .ماذا تفعلى ؟
6 - هل تثقى بمن تحدثيهم على النت؟

7 - ايه الى بتفكرى فيه دلوقتى و جيه على بالك و انتى بتقراى اسالتى بسرعه و بصراحه هاه هاه

ايه هههههههههههه
كفايه عليكى كده دلوقتى اريحك شويه ولكن باذن الله ليا عوده
احنا كده بنسخن بس ماشى استعدى للتقيل هههههههههههههه
يارب تكون اسئلتى خفيفه عليكى و تعرفى تجاوبى
و خدى دى بمناسبه الامتحانات امووووووووووووووووووووووووووواه
عارفه دى ليه عشان تسعدك فى حل الاسئله و التركيز اعتبريها كوبايه شاى جنبك
ههههههههههههههههه
يلا اى خدمه


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·






avatar
باربى
مشرفة الصور
مشرفة  الصور

انثى
المشاركات : 5690
العمر : 23
موقع سكنك : القاهرة
وطيفتك : طالبة
العمل او الترفيه : طالبة
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
نقاط التميز : 8854
السٌّمعَة : 3

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف باربى في الخميس أبريل 29, 2010 8:24 pm


نورا حبيبت قلبى من جوه اعماقه و الله
كان نفسى انا اسالك اول واحده حتى قبل ميدو بس يلا مش مهم
ربنا يوفقك بقى فى اجاباتك
يلا استعدى سنذهب الى قائمه الاسئله
هتلاقى اسئلتى بلسم عليكى انا متاكده
ههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
واضح
1 - نفسك فى ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نفسى ارجع طفلة عندها 5 سنين
2 - من أقرب الأشخاص إلى قلبك ؟؟

انتى طبعا
3 - هقولك شويه ناس من حبيبنا تقوليلى رايك فيهم يا جميل اوك
دكتور رامى
انسان محترم جدا وبجد بيجبر اللى قدامه انه يحترمه
دكتور محمد .. سندباد
برده انسان محترم وجميل جدا وانا بحبه بجد
ميدو
ميدو ده بجد فظيع جدا ودمه زى العسل وانا بحبه جدا
كتكوته
ارق بنت شفتها فى حياتى
ايمى
حياتى وسكرة وعسل وبموت فيها
ايوى
قمر المنتدى وبجد وحشتنى جدا
شوشو و منه طبعا ههههههههههههه
اجمل بنتين ربنا يوفقهم يا رب
اسلام الحبشى
ده اول واحد اتعرفت عليه فى المنتدى وهو بجد انسان جميل جدا
زيزو اهلاوى
بجد انسان جميل وتحسى انه مع اى حد يتكلم معاه انه صديقه من زمان
حسام حازم
بحب جدا تعليقاته
و فى الاخير انا . ممكن
ههههههههههههههه
كائن حى غريب
ههههههههههههههههههههههه
لا طبعا اوعى تزعلى انتى حياتى واكتر من اختى وربنا يوفقك
4 - ماهي نقطة ضعفك ؟
الشيكولاته واللعب
ههههههههههههههههه
عيلة عيلة
5 -شخص خانك ولجاء اليكى للمساعده .ماذا تفعلى ؟
لو هو خاننى انا اصلا مش هخليه يقدر يكلمنى تانى وساعتها مش هيطلب منى اى حاجة
ولو انا بكلمه ونسيت كل اللى حصل وده صعب جدا اكيد هساعده من قبل ما يطلب
6 - هل تثقى بمن تحدثيهم على النت؟
90%

7 - ايه الى بتفكرى فيه دلوقتى و جيه على بالك و انتى بتقراى اسالتى بسرعه و بصراحه هاه هاه

ايه هههههههههههه
انى انتحر بسببك
كفايه عليكى كده دلوقتى اريحك شويه ولكن باذن الله ليا عوده
احنا كده بنسخن بس ماشى استعدى للتقيل هههههههههههههه
يارب تكون اسئلتى خفيفه عليكى و تعرفى تجاوبى
ارحمنى يا رب
ههههههههههههههههههه
طبعا سكر زيك يا سكر
و خدى دى بمناسبه الامتحانات امووووووووووووووووووووووووووواه
عارفه دى ليه عشان تسعدك فى حل الاسئله و التركيز اعتبريها كوبايه شاى جنبك
ههههههههههههههههه
يلا اى خدمه
اموووووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااه
هههههههههههههههههههه
اوك


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·



avatar
katkota
مطرب مشهور
مطرب  مشهور

انثى
المشاركات : 2004
العمر : 29
موقع سكنك : الدنيا الواسعة
وطيفتك : عايشة والحمد لله
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
الأوسمة :
وسام 1 : امبراطور منتدى مزيكا للابد
تاريخ التسجيل : 29/12/2009
نقاط التميز : 5443
السٌّمعَة : 1

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف katkota في الجمعة أبريل 30, 2010 12:15 am

منورة يا باربي الكرسي جدا جدا

شكرا على الكلام الجميل عني في اجاباتك
ده بس من ذوقك يا قمر


نسأل بقى
اشمعنا احنا
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ممكن في يوم من الايام تحبي حد من المنتدى؟

وترتبطي بيه وكمان تحلمي تكونوا اسرة مع بعض في المستقبل؟

شايفة انك هتفضلي تدخلى المنتدى لحد امتى سنة..سنتين....ولا عشرة ولا اكتر؟؟؟؟؟


يارب تكوني بخير
ومتكونش اسئلتي رخمة

هههههههههههههههههههههههههه
avatar
باربى
مشرفة الصور
مشرفة  الصور

انثى
المشاركات : 5690
العمر : 23
موقع سكنك : القاهرة
وطيفتك : طالبة
العمل او الترفيه : طالبة
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
نقاط التميز : 8854
السٌّمعَة : 3

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف باربى في الجمعة أبريل 30, 2010 3:50 pm

منورة يا باربي الكرسي جدا جدا
ميرسي يا قمر
شكرا على الكلام الجميل عني في اجاباتك
ده بس من ذوقك يا قمر

انا والله مقلتش غير الحقيقة انا مش بعرف اجامل
نسأل بقى
اشمعنا احنا
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طبعا اتفضلى
ممكن في يوم من الايام تحبي حد من المنتدى؟

وترتبطي بيه وكمان تحلمي تكونوا اسرة مع بعض في المستقبل؟
ممكن يحصل وليه لا بس الاهم انه يكون شخص محترم بيحبنى بجد
شايفة انك هتفضلي تدخلى المنتدى لحد امتى سنة..سنتين....ولا عشرة ولا اكتر؟؟؟؟؟
لغاية اخر يوم فى عمرى

يارب تكوني بخير
ومتكونش اسئلتي رخمة

هههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههه
لا متقلقيش اسئلتك عسل زيك يا عسل
ومستنية باقى الاسئلة


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·



avatar
emy
مشرف عام
مشرف عام

انثى
المشاركات : 3817
العمر : 26
موقع سكنك : cairo
وطيفتك : طالب
العمل او الترفيه : الكمبيوتر والقراءه
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
وسام 2 : وسام مميز
تاريخ التسجيل : 02/08/2009
نقاط التميز : 7683
السٌّمعَة : 10

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف emy في الجمعة أبريل 30, 2010 4:08 pm

حبيبة قلبي نوري الكرسي منور بيكي ياجميل
يارب تكوني بخير
اسالتي ليكي ياقمر

&ايه اكتر شيء بيحزنك واكتر شيء بيفرحك؟
&ايه اللي نفسك بعد ما تغمضى عنيك وتفتحيها تلاقيه موجود ويتحقق؟
&طموحاتك انك تكونى ايه في المستقبل ؟
&عضو تتمني تشوفيه تانى على المنتدى؟
&بتحبى تعملى ايه وانتي لوحدك؟
&ايه الى ممكن تطلقى عليه امل مفقود؟
&حاسه انك نقصاكي حاجه فى حياتك؟لو اه هى ايه؟

&واخيرا امنحي اسماء لهذا الالقاب&
عضو حبوب
عضو زكى
عضو دمه خفيف
عضو بتحسى انه طبعه زيك
عضو صاحب احسن مشاركات
عضو هادىء
يارب تكون اسالتي كانت خفيفه عليكي ياجميل
دمتي بخير وسعاده


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·






avatar
باربى
مشرفة الصور
مشرفة  الصور

انثى
المشاركات : 5690
العمر : 23
موقع سكنك : القاهرة
وطيفتك : طالبة
العمل او الترفيه : طالبة
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
نقاط التميز : 8854
السٌّمعَة : 3

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف باربى في الجمعة أبريل 30, 2010 5:58 pm

حبيبة قلبي نوري الكرسي منور بيكي ياجميل
ميرسي يا حياتى منور بيكوا انتوا
يارب تكوني بخير
اسالتي ليكي ياقمر

&
ايه اكتر شيء بيحزنك واكتر شيء بيفرحك؟
اكتر شىء بيحزنى لما بشوف اللى بيحصل فى فلسطين
واكتر شىء بيفرحنى لما مصر بتكسب
&ايه اللي نفسك بعد ما تغمضى عنيك وتفتحيها تلاقيه موجود ويتحقق؟

نفسى الاقى الامتحانات خلصت ونجحت يا رب
&طموحاتك انك تكونى ايه في المستقبل
؟
نفسى ابقى دكتورة
&عضو تتمني تشوفيه تانى على المنتدى
؟
ايوي ولؤى وحشونى بجد
&بتحبى تعملى ايه وانتي لوحدك؟

اغنى وافتكر اى ذكريات كنت بحبها واتمنى انها ترجع تانى
&
ايه الى ممكن تطلقى عليه امل مفقود؟
مفيش
&
حاسه انك نقصاكي حاجه فى حياتك؟لو اه هى ايه؟
لا الحمد لله
&واخيرا امنحي اسماء لهذا الالقاب&
عضو حبوب

امانى طبعا ومحمود زيزو
عضو زكى

اسلام
عضو دمه خفيف

ميدو
عضو بتحسى انه طبعه زيك

ميدو وسمسمة
عضو صاحب احسن مشاركات

كتكوتة
عضو هادىء

منة وشوشو
يارب تكون اسالتي كانت خفيفه عليكي ياجميل
دمتي بخير وسعاده



`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·



avatar
سندباد
نائب المدير
نائب المدير

ذكر
المشاركات : 3097
العمر : 35
موقع سكنك : المنصوره
وطيفتك : طبيب اسنان
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
الأوسمة :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/01/2007
نقاط التميز : 6556
السٌّمعَة : 9

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف سندباد في السبت مايو 01, 2010 10:58 am

احكى عن موقف طريف حدث معكى


ايه اكثر ماده بتحبى تذاكريها وايه اكتر ماده بتكرهيها ؟؟


هل كنتى تتوقعين ان تجلسى على الكرسى ؟؟ وماهو شعورك ؟؟

راجعلك ان شاء الله


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·






avatar
باربى
مشرفة الصور
مشرفة  الصور

انثى
المشاركات : 5690
العمر : 23
موقع سكنك : القاهرة
وطيفتك : طالبة
العمل او الترفيه : طالبة
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
نقاط التميز : 8854
السٌّمعَة : 3

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف باربى في السبت مايو 01, 2010 6:08 pm

احكى عن موقف طريف حدث معكى
كان السنة اللى فاتت كان تانى يوم عندى امتحان وكنت خايفة جدا ولقيت بنت بتكلمنى بتقول ان الامتحان مش هيبقى فى مدرستنا وقالت على اسم مدرسة تانية انا مش اعرفها وبعيدة جدا عنى

وبعدها كلمت واحدة صحبتى وسألتها قالت لى ان ده مش حصل ومفيش اى مدرس قال كده رجعت كلمت البنت دى تانى طلعت انها فى ثانوى والنمرة غلط وصحبتها اسمها على اسمى نورهان

ايه اكثر ماده بتحبى تذاكريها وايه اكتر ماده بتكرهيها ؟؟
اهم حاجة العلوم وبعدها الرياضة وبعدها الانجليش

واكتر مادة بكرهها الدراسات طبعا متعقدة منها

هل كنتى تتوقعين ان تجلسى على الكرسى ؟؟ وماهو شعورك ؟؟
مش عارفة بس انا فرحانه جدا انى معاكوا
راجعلك ان شاء الله

اوك انا مستنية اى اسئلة


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·



avatar
emy
مشرف عام
مشرف عام

انثى
المشاركات : 3817
العمر : 26
موقع سكنك : cairo
وطيفتك : طالب
العمل او الترفيه : الكمبيوتر والقراءه
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
وسام 2 : وسام مميز
تاريخ التسجيل : 02/08/2009
نقاط التميز : 7683
السٌّمعَة : 10

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف emy في السبت مايو 01, 2010 6:28 pm

رجعتلك تاني ياقمر
ان شاء الله ياقمر تنجحي وربنا يوفقك تخلصي الثانويه العامه علي خير وتدخلي كلية الطب
ماذا يعنى الآتى لك ... ؟

الطيبة وحسن النية

الصبر

الأمل

الحنان والبراءة

التحدى

إيه أكتر حاجة عجبتك فيا كشخصية يعني وأكتر حاجة معجبتكش؟؟؟؟&
بصراحة ها من غير مجاملة

&تخيلي وإحلمي بمكان تتمنى أن تتواجدي فيه وإوصفه بوصف يجعلنا نتخيل أننا نراه ؟

&لاارى لااسمع لااتكلم &متى تطبق هذه المقوله بحياتك؟

&لو هتقولي لحد انا اسفه هتقولي لمين؟

&امتى حسيتي انك ظالمه نفسك؟

&تخيلي وإحلمي بمكان تتمنى أن تتواجدي فيه وإوصفه بوصف يجعلنا نتخيل أننا نراه ؟

دمتي بخير ياجميل


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·






avatar
باربى
مشرفة الصور
مشرفة  الصور

انثى
المشاركات : 5690
العمر : 23
موقع سكنك : القاهرة
وطيفتك : طالبة
العمل او الترفيه : طالبة
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
نقاط التميز : 8854
السٌّمعَة : 3

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف باربى في السبت مايو 01, 2010 6:47 pm

رجعتلك تاني ياقمر
ان شاء الله ياقمر تنجحي وربنا يوفقك تخلصي الثانويه العامه علي خير وتدخلي كلية الطب

يا رب ان شاء الله
ماذا يعنى الآتى لك ... ؟

الطيبة وحسن النية
متنفعش ابدا فى الزمن ده
الصبر
لازم كل واحد يصبر عشان يقدر يوصل للى عايزه والتسرع اخره فشل
الأمل
لازم كل واحد يكون عنده امل عشان يقدر يعيش فى الحياة
الحنان والبراءة
مش بلاقيها غير فى الاطفال بس
التحدى
اجمل حاجة ولازم يكون فيه تحدى عشان نبقى احسن
إيه أكتر حاجة عجبتك فيا كشخصية يعني وأكتر حاجة معجبتكش؟؟؟؟&
بصراحة ها من غير مجاملة
انا والله مش بعرف اجامل خالص بجد

انتى قمر وبحبك جدا ليه معرفش بجد بس انتى طيبة جدا وشخصية لطيفة بجد
واكتر حاجة مش بتعجبنى معتقدش ان فيه اى حاجة خالص ممكن بس ان كتير بتغيبى عننا وبتوحشينى بجد
&تخيلي وإحلمي بمكان تتمنى أن تتواجدي فيه وإوصفه بوصف يجعلنا نتخيل أننا نراه ؟
مكان فاضى خالص ميكونش فيه حد غيرى انا والشخص اللى هحبه فى حياتى وبحر وحديقة وازهار

وبعد كل ده مطر
ههههههههههههههه
&لاارى لااسمع لااتكلم &متى تطبق هذه المقوله بحياتك؟
ولا فى اى وقت خالص
&لو هتقولي لحد انا اسفه هتقولي لمين؟
لاى شخص ضايقته فى حياتى
&امتى حسيتي انك ظالمه نفسك؟
عمرى والحمد لله لانى مش بحب اظلم حد ولما اظلم نفسى هتكون فعلا متعبة جدا

دمتي بخير ياجميل
ميرسي يا قمر وانا مستنية اى اسئلة فى اى وقت


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·



avatar
aosamy
مشرفة المنوعات الاسلامية
مشرفة المنوعات الاسلامية

انثى
المشاركات : 4266
العمر : 24
موقع سكنك : السادس من اكتوبر
وطيفتك : طالبه
العمل او الترفيه : تشجيع المواهب
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
الأوسمة :
وسام 1 :
وسام 2 :
تاريخ التسجيل : 27/06/2009
نقاط التميز : 7892
السٌّمعَة : 1

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف aosamy في السبت مايو 01, 2010 10:30 pm

اهلا اهلا
ورررررجعنا تانى لست الحلوين
المرة الى فاتت كانت حاجات خفيفه تسخين يعنى زى ما قولتلك استعدى بقى للتقيل يا جميل اوك
هههههههههههههههه
ايه احلى اسم فى المنتدى؟ 1-
2- ايه هى هوايتك اللى بتعمليها على طول ؟

3- امتي اخر مره بكيتي وليه ؟

4 - اكتر شئ بتكرهيه في نفسك
5- اكتر كلمه بتجرحك لو اتقالتلك؟

6 - ايه الى بجد بيعصبك جداا

7 - هل أخذت منك الحياة أكثر مما اعطت ام العكس؟

8 -
ما ذا تعني هذه الكلمات
الصداقه
الاخوه

الحب من أول نظرة
الاخ

الزواج
9 - انت بنت شقيه ولا هادئه ؟؟؟
10 - سؤال اخير انتى بتحبى الكنافه و لا لا ؟
ههههههههههههههههه بس بصراحه بقى
كفايه عليكى كده النهارده عشان انتى حبيبتى بس
هههههههههههههههه
تحبى ارجع تانى و لا كفايه جرعه كده
ههههههههههه
برحتك




`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·






avatar
باربى
مشرفة الصور
مشرفة  الصور

انثى
المشاركات : 5690
العمر : 23
موقع سكنك : القاهرة
وطيفتك : طالبة
العمل او الترفيه : طالبة
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
نقاط التميز : 8854
السٌّمعَة : 3

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف باربى في الأحد مايو 02, 2010 1:51 am

اهلا اهلا
ورررررجعنا تانى لست الحلوين
المرة الى فاتت كانت حاجات خفيفه تسخين يعنى زى ما قولتلك استعدى بقى للتقيل يا جميل اوك
هههههههههههههههه
ايه احلى اسم فى المنتدى؟ 1-
كل الاسامى جميلة جدا
2- ايه هى هوايتك اللى بتعمليها على طول ؟
الرسم وبحب اوى العب كرة طائرة والنت واللعب طبعا
3- امتي اخر مره بكيتي وليه ؟
الاسبوع اللى فات
عشان مدرسة رخمة عندى فى المدرسة رخمت عليا وقالت كلام ضايقنى ومفدرتش اعمل حاجة
4 - اكتر شئ بتكرهيه في نفسك
انى طيبة مع كل الناس وبحس انى بيتضحك عليا
5- اكتر كلمه بتجرحك لو اتقالتلك؟
مفيش كلمة معينة بس لو تريقة بتضايق جدا
6 - ايه الى بجد بيعصبك جداا
لما بيكون فيه حاجة عايزة انى اعملها ومش قادرة بتعصب جدا
وممكن لو حد كسر لى اللعب بتاعتى بتعصب ومش بشوف حد قدامى وبتعصب على كل الناس
7 - هل أخذت منك الحياة أكثر مما اعطت ام العكس؟
لو قلت انها اخذت اكثر مما اعطت بيكون فيها الكلام كتير
8 - ما ذا تعني هذه الكلمات
الصداقه
اجمل حاجة فى الدنيا بس لو كانت بجد
الاخوه
الضحك والهزار والحب واللعب
الحب من أول نظرة
اجمل انواع الحب
الاخ
اكتر انسان ممكن يضايقنى بس عشان بيحبنى وخايف عليا وعمر ما اى حد هيلاقى اى شخص يحبه ويخاف عليه اكتر من اخوه
الزواج
حياة جديدة بين الرجل والمرأة لازم يقرروا حياتهم فيها ويكونوا متفقين على كل شىء وبينهم حب عشان الحياة تستمر
9 - انت بنت شقيه ولا هادئه ؟؟؟
اوقات بكون شقاوة الدنيا فيا بس الاكتر بكون هادئة جدا
10 - سؤال اخير انتى بتحبى الكنافه و لا لا ؟
ههههههههههههههههه بس بصراحه بقى
والله العظيم بكرهها جدا
كفايه عليكى كده النهارده عشان انتى حبيبتى بس
هههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ماشى يا اسماء ميرسي على اسئلتك الجميلة
تحبى ارجع تانى و لا كفايه جرعه كده
ههههههههههه
برحتك
هههههههههههههههههه
لا طبعا عايزة تانى وتالت ورابع على طول
استمرى
هههههههههه


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·



avatar
سندباد
نائب المدير
نائب المدير

ذكر
المشاركات : 3097
العمر : 35
موقع سكنك : المنصوره
وطيفتك : طبيب اسنان
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
الأوسمة :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/01/2007
نقاط التميز : 6556
السٌّمعَة : 9

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف سندباد في الأحد مايو 02, 2010 6:07 am

ماهو كرتونك المفضل؟؟

بتحبى تتفرجى على ايه فى التليفزيون ؟؟

بتحبى تقراى قصص ؟؟؟ ولو بتحبى اى نوع من القصص ؟؟


هل هناك قسم تتمنى ان تريه بمزيكا للابد ؟؟


مزمزى مع دول



`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·






avatar
aosamy
مشرفة المنوعات الاسلامية
مشرفة المنوعات الاسلامية

انثى
المشاركات : 4266
العمر : 24
موقع سكنك : السادس من اكتوبر
وطيفتك : طالبه
العمل او الترفيه : تشجيع المواهب
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
الأوسمة :
وسام 1 :
وسام 2 :
تاريخ التسجيل : 27/06/2009
نقاط التميز : 7892
السٌّمعَة : 1

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف aosamy في الأحد مايو 02, 2010 10:41 am

ماشى يا جميل و دى اسئله على ما تفرج كده
انتى عارفانى مش طيبه اوى كده بس اتسلى فيهم
هههههههههههههههه
اخبار قلبك ايه فى حد خبط على بابه و لا لسه
هههههههههههه
و لو فى او مفيش قوللنا على مواصفات فارس الاحلام الى على الحصان الابيض
ههههههههههههه
حبيتى قبل كده
قولى لا قولى لا
هههههههههههههههههه
مزمزى بدول مع اسئله دوك محمد
على فكرة دى مش اسئله اوك
هههههههههههههه


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·






avatar
باربى
مشرفة الصور
مشرفة  الصور

انثى
المشاركات : 5690
العمر : 23
موقع سكنك : القاهرة
وطيفتك : طالبة
العمل او الترفيه : طالبة
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
نقاط التميز : 8854
السٌّمعَة : 3

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف باربى في الأحد مايو 02, 2010 6:20 pm

ماهو كرتونك المفضل؟؟
توم اند جيرى بحبه جدا وعلاء الدين
بتحبى تتفرجى على ايه فى التليفزيون ؟؟
الافلام الرومانسية والكوميدية والبرامج الدينية والمصارعة بحبها جدا والرياضية
بتحبى تقراى قصص ؟؟؟ ولو بتحبى اى نوع من القصص ؟؟

مش بحب اوى القراءة بصراحة
هل هناك قسم تتمنى ان تريه بمزيكا للابد ؟؟

مش عارفة بصراحة بس المنتدى ما شاء الله فيه اقسام حلوة جدا
مزمزى مع دول



`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·



avatar
باربى
مشرفة الصور
مشرفة  الصور

انثى
المشاركات : 5690
العمر : 23
موقع سكنك : القاهرة
وطيفتك : طالبة
العمل او الترفيه : طالبة
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
نقاط التميز : 8854
السٌّمعَة : 3

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف باربى في الأحد مايو 02, 2010 6:25 pm

ماشى يا جميل و دى اسئله على ما تفرج كده
انتى عارفانى مش طيبه اوى كده بس اتسلى فيهم
هههههههههههههههه
هههههههههههههه
ماشى يا اسماء
ربنا يستر
اخبار قلبك ايه فى حد خبط على بابه و لا لسه
هههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
بصراحة لسه
فى كتير دلوقتى بيحبونى بس انا لسه
و لو فى او مفيش قوللنا على مواصفات فارس الاحلام الى على الحصان الابيض
ههههههههههههه
ههههههههههههههههه
اهم حاجة يكون طيب ورومانسى وبيصلى ومش بيدخن طبعا
وبيحب الاطفال والقطط
ههههههههههههه
يكون محترم بس فى نفس الوقت شاب روش هههههههههههه
طوله متوسط ودمه خفيف
كفاية كده
ههههههههههههه
حبيتى قبل كده
قولى لا قولى لا
هههههههههههههههههه
ههههههههه
بصراحة لا
بس ليه انتى عايزانى اقول لا
مزمزى بدول مع اسئله دوك محمد
على فكرة دى مش اسئله اوك
هههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
والله امال ايه يعنى
ههههههههههه
ماشى


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·



avatar
aosamy
مشرفة المنوعات الاسلامية
مشرفة المنوعات الاسلامية

انثى
المشاركات : 4266
العمر : 24
موقع سكنك : السادس من اكتوبر
وطيفتك : طالبه
العمل او الترفيه : تشجيع المواهب
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
الأوسمة :
وسام 1 :
وسام 2 :
تاريخ التسجيل : 27/06/2009
نقاط التميز : 7892
السٌّمعَة : 1

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف aosamy في الأحد مايو 02, 2010 10:04 pm

سؤالين كمان على السرييييييييع
مين الشيخ الى بتحبى تسمعيله من القران
هل بتحبى تسمعى الاناشيد الدينيه زى بتاعت طيور الجنه مثلا او الى زى بتاعت مشارى او اى حد من المنشيدين يعنى
و لا بتحبى تسمعى نوع تانى من الاغانى و ايه هى
ايه هى السور القرانيه المقربه لقلبك
انتى بتحبى البحث عن اى معلومات او مواضيع على النت او من الكتب و لا لا
هل بتحبى المسابقات او المنافسه بين زمايلك و لا عادى
سؤال اخير : اين تقع اغنام المارينو بكثرة
فى قارة ايه يعنى
ههههههههههههه
جغرافيا اهو
و التاريخ بالمرة
سؤال سهل مش تخافى مين اول رئيس جمهوريه لمصر
ههههههههههههههه
خلاااااااااااااص اعتقد انتى كده هتولعى فيا قريب
مش هعطلك تانى
هههههههههههههههه
تامرى باى خدمه


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·






avatar
باربى
مشرفة الصور
مشرفة  الصور

انثى
المشاركات : 5690
العمر : 23
موقع سكنك : القاهرة
وطيفتك : طالبة
العمل او الترفيه : طالبة
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
نقاط التميز : 8854
السٌّمعَة : 3

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف باربى في الإثنين مايو 03, 2010 3:52 pm

سؤالين كمان على السرييييييييع
مين الشيخ الى بتحبى تسمعيله من القران
انا بسمع القرأن من اكتر من شيخ بس ممكن من الشيخ محمد جبريل صوته رائع جدا
هل بتحبى تسمعى الاناشيد الدينيه زى بتاعت طيور الجنه مثلا او الى زى بتاعت مشارى او اى حد من المنشيدين يعنى
و لا بتحبى تسمعى نوع تانى من الاغانى و ايه هى
طبعا بحبها جدا واناشيد طيور الجنه رائعة جدا بجد
ايه هى السور القرانيه المقربه لقلبك
اكيد طبعا كل السور بس اكتر سور بحب دايما اقرأها سورة البقرة وسورة آل عمران
انتى بتحبى البحث عن اى معلومات او مواضيع على النت او من الكتب و لا لا
الاكتر بيكون عن طريق النت لانها اسرع وسيلة ولما بخرج واروح مكتبات او ادخل مكتبة المدرسة ممكن ساعتها بس ابحث عن طريق الكتب
هل بتحبى المسابقات او المنافسه بين زمايلك و لا عادى
طبعا بحب جدا المنافسة ودايما المدرسين عندنا بيعملوا معانا كده قبل الامتحانات والاكتر مدرس العربى قبل الحصة يقول لنا عن اننا هنذاكر ايه قراءة او نصوص او نحو وفى الحصة بيجمع كل اللى معاه اولاد وبنات وبيكون فيه منافسة طبعا وانا بحب كده جدا لانه بيشجعنا على المذاكرة
سؤال اخير : اين تقع اغنام المارينو بكثرة
فى قارة ايه يعنى
ههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ماشى اعتقد فى قارة استراليا انا لسة مذاكرتش القارة دى
جغرافيا اهو
هههههههههههههه
و التاريخ بالمرة
سؤال سهل مش تخافى مين اول رئيس جمهوريه لمصر
ههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ماشى محمد نجيب
خلاااااااااااااص اعتقد انتى كده هتولعى فيا قريب
مش هعطلك تانى
هههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
لا طبعا اسالى تانى مفيش مشاكل بس ارحمينى من الدراسات بقى
تامرى باى خدمه
ميرسي يا قمر


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·



avatar
باربى
مشرفة الصور
مشرفة  الصور

انثى
المشاركات : 5690
العمر : 23
موقع سكنك : القاهرة
وطيفتك : طالبة
العمل او الترفيه : طالبة
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
نقاط التميز : 8854
السٌّمعَة : 3

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف باربى في الأربعاء مايو 05, 2010 3:38 pm

فين الاسئلة
هفضل كده مستنية كتير


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·



avatar
emy
مشرف عام
مشرف عام

انثى
المشاركات : 3817
العمر : 26
موقع سكنك : cairo
وطيفتك : طالب
العمل او الترفيه : الكمبيوتر والقراءه
مزاجى اليوم :
المهنة :
الهواية :
وسام 1 :
وسام 2 : وسام مميز
تاريخ التسجيل : 02/08/2009
نقاط التميز : 7683
السٌّمعَة : 10

رد: ضيفتنا اليوم الرائعه المميزه باربي

مُساهمة من طرف emy في الخميس مايو 06, 2010 12:15 am

لا ياقمر انا جيت وجبتلك شوية اسئله معايا
قوليلي بقي


مين اقرب شخص ليكى فى الدنيا؟
كم ساعه تنامين باليوم؟
ما أحلى طير عندك؟
كيف تقضين أوقات فراغك؟
ايه اكتر حاجه بتفكرى فيها قبل ماتنامى؟
لو الزمان رجع تانى .. ترجعى لفين وليه ؟
بتدورى على ايه فى حياتك ؟
ماهي التجربه التي تتمنى تكرارها ؟
ماهو أفضل مكان تترددي إليه ؟
باقة ورد لمن تهديها ؟
دعوه صادقه من اعماق قلبك لمن تهديها ؟
ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجبي به ؟
عاده تفعليها دائما تتمنى ان تتركيها ؟
هل انت من لديهم رغبة حب التملك واذا تملك الشيء اصابه الملل منه ؟
((مستحيل انساك)) لمن تقوليها
(( انت كل شيء بحياتي )) لمن تقوليها ؟
حكمة تؤمني بها جدا؟؟
ما الصفه الي تطلق عليكـي غالبا؟
صفي نفسك بكلمات بسيطة كما يراكي الناس ؟؟؟؟
ما هي أجمل مرحلة في حياتك ؟
ما هو أكثر شيء يثير خوفك ؟
ما هو أكثر شيء يثير ضيقك؟
متى اخر مرة ضحكتي من قلبك؟ و ايه سبب ؟
اخر مرة بكيتي من قلبك؟ وليه ؟ وربنا يبعد عنك البكا وتكوني مبسوطه دايما؟
هل حسيتي في يوم من الايام بالضعف؟
ايه احلى ذكرى في حياتك ومستحيل تنسياها؟

ربنا يستر ومش تدعي عليا يانور
ربنا معاكي بقي


`·.¸¸.·´´¯`··._.· ( توقيعى ) `·.¸¸.·´´¯`··._.·







    الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين أكتوبر 22, 2018 3:02 am